Frijters Automotive

Vacature: Service Adviseur

“Als centraal aanspreekpunt van de dienst na verkoop ontvang, adviseer en begeleid je onze klanten op een correcte en vriendelijke manier. Dagdagelijks zorg je samen met het team voor de correcte verwerking en planning van de activiteiten van de werkplaats.”

 

Een greep uit het takenpakket:

Je begroet de klanten op een aangename, enthousiaste en spontane manier

Je behandelt de binnenkomende oproepen en ontvangt de klanten aan de receptie. Je luistert naar de klant en stelt de juiste vragen om zo correct mogelijk de informatie door te geven aan de werkplaats

Je zoekt en denkt mee met de klant om te streven naar een optimale klantentevredenheid

Je contacteert de klant tijdens het onderhoud of herstelling om hem op de hoogte te houden van de nodige werken

Je maakt een planning op waarbij je rekening houdt met de verwachtingen van de klant betreffende nodige tijden voor het uit te voeren werk, alsook met de capaciteit van de werkplaats en de beschikbare onderdelen

Je verzorgt nauwkeurig de bijhorende administratie met betrekking tot onderhoud en herstellingen. Verder volg je deze ook op door het opmaken van een factuur

Bij de teruggave van de wagen overloop je samen met de klant de factuur

Jouw profiel:

Je maakt een sterke eerste indruk naar elke klant en schept vertrouwen

Je bent klantgericht en weet van aanpakken

Je kan vlot communiceren naar zowel klanten als collega’s

Je bent stressbestendig

Je werkt voltijds en flexibel

Je bent ervan overtuigd dat je een meerwaarde bent voor ons bedrijf

Interesse? Mooi!

Stuur ons jouw CV en geef een korte introductie van jezelf. We zullen je zo spoedig mogelijk contacteren.

Solliciteer!